Exit

UITNODIGING

Bijeenkomst van de Wijkraad Binnenstad/ Bewonersvereniging Leefbare Binnenstad

’s-Hertogenbosch, 7 december 2022

Dag binnenstadbewoners en leden van bewonersvereniging Blb,

Deze donkere dagen voor Kerst nodigen we jullie allen van harte uit voor een gezellige bijeenkomst met aansluitend kerstborrel van de Wijkraad Binnenstad, en onze vereniging BLB.

In Wijkgericht stond de bijeenkomst al aangekondigd, helaas zonder datum:

Datum:   WOENSDAG, 14 DECEMBER 2022
Tijd:        20.00 uur (vanaf 19.45 uur inlopen)
Locatie:  Theater Artemis, Predikheerenpoort 50

Thema van deze bijeenkomst is ‘jong(eren) in de binnenstad’. Voor deze avond hebben we jongeren uitgenodigd om met hen in gesprek te gaan over hun beeld van de binnenstad. We geven een stem aan de starters; onze binnenstadbewoners tussen 20 en 35 jaar. We luisteren graag naar hun visies op het samenleven hier in ’s-Hertogenbosch en hopen op een mooie dialoog.

Daarnaast bieden we podium aan bewoners van Achter de Drie Zwanen. Zij vertellen jullie deze avond over hun mooie, verbindende vergroenings-initiatief van hun buurt.

Denise Wieldraaijer presenteert het boek ‘Toen Den Bosch zichzelf niet was’, dat vertelt over hoe de coronapandemie het leven in onze mooie stad volledig ontregelde. Denise is een van de initiatiefnemers van dit bijzondere tijdsdocument.

Natuurlijk is er ook alle tijd voor verbinding en gezelligheid in de binnenstad! Daarom drinken we na de bijeenkomst graag met jullie een drankje om elkaar te ontmoeten en bij te praten.

We zien jullie graag op woensdag 14 december 2022 in Theater Artemis.

Met vriendelijke groet,
Namens het bestuur,

José Schoormans
Wijkraad Binnenstad / Bewonersvereniging leefbare binnenstad

Copyright © 2022 Bewonersvereniging Leefbare Binnenstad ‘s-Hertogenbosch, All rights reserved.
U bent lid van de Blbwijkraad of U heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief.

Our mailing address is:

Bewonersvereniging Leefbare Binnenstad ‘s-Hertogenbosch

‘s-Hertogenbosch, NB 5200 EA

Netherlands

Voeg ons toe aan je adresboek

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Go top