Exit

uitnodiging

11 oktober bijeenkomst van de Wijkraad Binnenstad/ Bewonersvereniging Leefbare Binnenstad

Beste binnenstad bewoner,

Hiermee bent u van harte uitgenodigd voor de herfstbijeenkomst van de Wijkraad Binnenstad, en onze vereniging BLB.

Datum: woensdag 11 oktober 2023
Tijd: 20.00 uur (vanaf 19.30 uur inlopen)
Locatie: Theater Artemis, Predikheerenpoort 50

Deze avond informeren we u over het thema verkeer in de binnenstad en gaan we met elkaar het gesprek aan. We geven Robert Groenhof van de gemeente het woord. Hij neemt ons mee in de plannen rondom autoluwe binnenstad en de voortgang daarin.

We hebben het natuurlijk ook over de tijdelijke maatregelen die we al zijn tegengekomen op de Westwal, in de Jorisstraat en in de Sint Jozefstraat. Wat zijn de ervaringen? En hoe kunnen we daarmee verder op andere plaatsen in de binnenstad?

Na het inhoudelijk gedeelte is er alle tijd voor een gezellig moment om elkaar te ontmoeten en bij te praten met een drankje.

Graag tot woensdag!

Go top